• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Учнівське самоврядування

Педагог-організатор: Дадо Інна Віталіївна

Президент школи: Микитенко Софія , учениця 9 класу

Віце-президент школи: Вільчинська Анастасія , учениця 8 класу

Члени учнівської ради: Шарапова Вікторія,Ніколенко Юлія, Голдур Сергій, Шликов Данііл, Ніконенко Ольга, Шульга Анастасія, Смірнов Антон, Голега Карина, Бондарєва Вероніка, Ткаченко Богдан, Уманський Владислав, Бондарєва Вікторія.

Центр «Знання»

Шарапова Вікторія

Ніконенко Ольга

Бондарєва Вероніка

Центр «Дозвілля»

Шликов Данііл

Голега Карина

Шульга Анастасія

Центр «Турбота»

Ніколенко Юлія

Смірнов Антон

Голдур Сергій

Центр «Інформаційний»

Ткаченко Богдан

Уманський Владислав

Бондарєва Вікторія

Правила для членів учнівського самоврядування:

1. Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.

2. Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей виберемо золоті.

3. Ідею іншого не маєш права критикувати, покритикуєш — не буде ідей.

4. Думку викладай розважливо, якщо потрібно — повтори.

5. Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.

6. Чітко втямиш — краще зробиш.

7. Погодився легко — не означає сприйняв глибоко.

8. Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватися.

9. Довіру треба розуміти так: усе перевіряється ділом, турботою і дружбою.

10. Перш ніж приймати рішення, навчись бездоганно його виконувати.

11. Будь-яке діло вінчає результат. Не соромно помилятися. Соромно не вміти і не бажати виправитися.

12. Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.

13. Твори, фантазуй сміливіше — шукай шляхи виконання рішень.

14. Не відкладай на завтра вирішення питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні.

15. Прийняв рішення — виконуй! Доручив іншим — довіряй! Довіряючи — перевіряй! Перевіряючи — допомагай! Допомагаючи — не підміняй!

Учнівське самоврядування


Виховання – найбільш важлива і найбільш суперечлива сфера педагогічної діяльності на сучасному етапі. Завданням виховання є створення необхідних умов, за яких може розвинутися активний громадянин сучасного суспільства, що добре знає себе, вміє правильно використовувати власний потенціал, здатний створити ситуацію успіху, розробити й реалізувати власний життєвий проект.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

Виховна робота в школі проводиться за такими орієнтирами:

ціннісне ставлення до себе;

ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;

ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

ціннісне ставлення до праці;

ціннісне ставлення до природи;

ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Пріорітетними були наступні напрямки виховної роботи: ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей; цінісне ставлення особистості до суспільства і держави, виховання справжнього громадянина-патріота.

В межах цих орієнтирів проводяться шкільні свята і виховні заходи.

У 2018-2019 навчальному році позакласна виховна робота проводилася згідно програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 №1243», виховного плану та плану роботи педагога-організатора. Протягом року проводилися загальношкільні свята та заходи, тематичні лінійки, бесіди, рейди по відвідуванню школи учнями, дотримання санітарно-гігієнічних норм в класних кімнатах та зовнішньому вигляді учнів; засідання шкільного парламенту, участь у заходах та конкурсах. Виховну роботу здійснювали на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення у виборі професії.

Метою самоврядування є спільна колективна творча справа, яка об’єднує навколо себе максимальну кількість учасників, дає можливість кожному спробувати свої сили, розкрити здібності і можливості. Робота комісій направлена саме в таке русло.

Перспективні завдання на 2019– 2020 навчальний рік:

1. Зосередження знань на формуванні самостійної і компетентної особистості, здатної виважено діяти в різноманітних життєвих ситуаціях.

2. Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

3. Збереження і зміцнення морального, фізичного і психологічного здоров’я вихованців.

4. Сприяння зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю внутрішніх мотивів її самовдосконалення, розвитку здібностей на кожному з вікових етапів.

5. Пошук, розвиток і підтримка здібних, обдарованих і талановитих вихованців.

6. Виховання дитини як громадянина країни, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір.

7. Формування здорового способу життя.

8. Упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь (Тижні правових знань, ділові ігри, моделювання життєвих ситуацій, дискусії, робота в малих групах)

8. Організація дозвілля вихованців, пошук нових його форм.

9. Розвиток дитячого самоврядування як осередка самореалізації громадянського виховання, державно – громадського управління закладом.

10.Основною метою у вихованні учнів буде формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Компетентнісний підхід у виховній роботі (форми роботи)

1. Визначення активу школи.

2. Створення творчих груп за інтересами та відповідно до стратегічних напрямків роботи.

3. Здійснення самоврядування, проведення днів самоврядування.

4. Залучення учнів до підготовки заходів виховного характеру.

5. Надання шефської допомоги тим, хто її потребує.

6. Проведення КТС.

7. Проведення екскурсій до музеїв, пам’яток культури, на природу.

8. Проведення днів культури національних меншин.

9. Проведення спортивних та сімейних заходів.

10. Проведення зустрічей з цікавими людьми.

11. Проведення акції «Милосердя».

12. Проведення анкетування.

13. Організація гурткової роботи.

14. Проведення конкурсів, змагань.

15. Організація волонтерських груп.

16. Здійснення співпраці з бібліотекою.

17. Проведення зустрічей із співробітниками правоохоронних органів, служби охорони здоров’я, із працівниками центру зайнятості.

18. Проведення акції «Молодь за здоровий спосіб життя».

19. Стимулювання пошуково – дослідницької роботи учнів, участь у проведенні Всеукраїнської історико – краєзнавчої акції «Шляхами подвигу і слави».

20. Розробка та випуск шкільної газети.

21. Залучення учнів до участі в заходах предметних тижнів, у олімпіадах.

22. Проведення предметних тижнів, декад.

23. Проведення творчих конкурсів(пісенних, малюнків, газет, саморобок), виставок творчих робіт.

24. Сприяння виявлення та розвитку творчого потенціалу кожного учня.

Кiлькiсть переглядiв: 529

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.